brendiranje-automobila-vozila
brendiranje-vozila-automobila

BRENDIRANJE VOZILA

Brendiranje vozila je jednostavan oblik oglašavanja koji uvek radi za vas. Poruka ispisana na vozilu koje je stalno u pokretu se vidi često i pamti lakše nego sa drugih oblika reklama.

Brendiranjem vozila ne samo da možete da prikazujete poruku i logo firme širokom spektru potencijalnih kupaca ili korisnika usluga, već možete uticati i na  izgradnju autoriteta i poverenja kod postojećih i novih kupaca, što su dve stvari koje bi trebalo da budu u srcu vaše marketinške strategije. Ali, baš kao i sve drugo, brendiranje vozila će imati uticaja samo ako se dobro osmisli i izvede.

Brendiranje vozila ima mnoge prednosti , ali je za kvalitetno i efektno brendiranje vozila potrebno dosta planiranja. Šteta je ne iskoristiti sve kilometre vožnje za promociju svog brenda sa skoro nultim naporom i razmišljanjem o tome. Ambijent studio vam može ponuditi nekoliko različitih opcija za brendiranje vozila, kao i savete iz iskustva.

U nastavku ćemo predstaviti nekoliko osnovnih prednosti i razloga zbog kojih bi trebalo da razmislite o našoj usluzi brendiranja vozila.

 

BRENDIRANJEM VOZILA PROMOVIŠETE SVOJ BREND

Veća je verovatnoća da će drugi razmišljati o saradnji sa vama ako im se svide vaše ideje pri brendiranju vozila ili ako su unapred upoznati sa vašim brendom. Ljudi vole da idu sa onim što je više poznato, a brendiranje vozila je način da vas upoznaju, barem na prvi pogled. Jednostavnom vožnjom, svakodnevno dobijate stotine pogleda na vaš brend ili poruku koju šaljete kroz brendiranje vozila i efikasno utičete na potencijalne kupce ili buduće saradnike.

Nekome ko sedi u automobilu iza ili pored vas na semaforu možda neće trebati proizvod ili usluga, koju ste na vozilu predstavili, danas, ali ako vas pronađe na internetu kada mu zatreba, prepoznaće vas po nekom detalju i verovatno pozvati.

 

BRENDIRANJE VOZILA POVEĆAVA POVERENJE KLIJENATA

Brendiranje vozila može imati veliki uticaj u izgradnji poverenja među kupcima jer je to uglavnom najvažniji faktor u odluci klijenta da kupi vaše proizvode ili koristi usluge koje nudite. Brendiranje vozila znači prikazivanje informacija o vašoj kompaniji na vozilu, a pomaže vam da pokažete da ste ozbiljni i profesionalni. Pokazujete potencijalnim kupcima šta je to što radite i da to shvatate ozbiljno. Dobro brendirano vozilo će pomoći klijentu da veruje da ćete uraditi dobar posao za njega.

 

BRENDIRANJE VOZILA GRADI AUTORITET

Kada nasumični posmatrač vidi brendirano vozilo neke firme, skoro će uvek pretpostaviti da radite ozbiljno i da ste stručni u svom poslu, čak i ako to nije slučaj. Više će poštovati vaše znanje i slušati šta imate da kažete. Što više autoriteta imate, on više utiče na druge. Zato ne gubite vreme već počnite sa stvaranjem autoriteta brendiranjem vozila. Ambijent studio sigurno zna kako. Pozovite nas i uverite se u naše sposobnosti.

 

BRENDIRANJE VOZILA KAO JEFTIN MARKETING

Brendiranje vozila je na duže staze jeftin način oglašavanja određene usluge ili proizvoda, kao i delatnosti uopšte. Veliki broj firmi koristi brendiranje vozila baš u svrhu marketinga, a najviše efekta postižu kompanije koje imaju veći broj brendiranih vozila.

Ambijent studio nudi posebne povoljnosti za brendiranje većeg broja vozila istovremeno.

 

BRENDIRANJE VOZILA  PVC FOLIJOM

Brendiranje vozila se radi štampom na PVC foliji i nakon toga lepljenjem na vozilo. Dizajn može biti vaš izbor ili se i taj deo posla oko brendiranja vozila može prepustiti stručnim dizajnerima štamparije Ambijent studio.

Brendiranje vozila PVC folijom se može posmatrati kao trajno ili privremeno rešenje koje vam pruža mogućnost da svoju kompaniju predstavite profesionalno. Ako se brendiranje vozila pravilno uradi, pod pretpostavkom da je štampa i PVC folija dobrog kvaliteta, vaša reklama na vozilu može trajati i nekoliko godina. Iz iskustva govoreći, brendiranje vozila se i mora uraditi krajnje kvalitetno i profesionalno, je u drugim slučajevima će sigurno doći do problema.

Ambijent studio koristi isključivo najkvalitetnije boje i PVC foliju u procesu brendiranja vozila.

Pripremi vozila za lepljenje PVC folije se pristupa veoma ozbiljno, pa problema ne može biti.

Ukoliko se odlučite za brendiranje vozila u štampariji Ambijent studio, pozivamo vas i da pogledate i našu uslugu brendiranje izloga i lokala, koja može upotpuniti prepoznatjivost vašeg poslovanja.

PRAVILNIK O TEHNIČKIM NORMATIVIMA ZA BRENDIRANJE VOZILA

Član 91

Vozilo može biti višebojno, bojeno ili prelepljeno folijom. Vozilo može biti i bojeno/prelepljeno na način koji predstavlja sliku odnosno totalni reklamni dizajn. U slučaju prelepljivanja celog vozila, boja vozila je preovlađujuća vidljiva boja.

Reklamne table, objekti i napisi ne smeju prelaziti gabarite vozila po dužini i širini, i moraju biti tako konstruisani da ne mogu ugroziti ili povrediti druge učesnike u saobraćaju, učvršćeni da omogućavaju vožnju do najveće konstruktivne brzine vozila i po obliku i sadržini takvi da ne ometaju ili vređaju druge učesnike u saobraćaju.

Član 92

Prostor za registarsku tablicu mora obezbeđivati da se propisana registarska tablica može na vozilo postaviti upravno na uzdužnu ravan vozila unutar ravni koje ograničavaju bočni gabarit vozila, pri čemu: tablica ne sme po vertikalnoj osi biti nagnuta više od 30° prema gore niti više od 15° prema dole, tablica ne sme biti iskrivljena, horizontalna osa tablice ne sme više od 5° odstupati od horizontalne ose vozila, tablica ne sme da bude iznad 1,5 m niti niže od 0,2 m mereno od tla kada je vozilo spremno za vožnju, tablica mora biti vidljiva sve vreme vožnje i ne sme postojati mogućnost da se tokom vožnje promeni ugao vidljivosti tablice.

Preko zone vidljivosti registarske tablice ne sme da se nalazi ništa, kako bi sve vreme vožnje bila vidljiva sama originalna registarska tablica.

Ugao vidljivosti registarske tablice je ograničen linijama 15° nad horizontalom mereno od gornje ivice tablice i 5° pod horizontalom mereno od donje ivice tablice.